Search Results for:


UK Media Watch prompts Times of London correction to Church land sale claim

The factual error in the piece involved passage which repeated the church’s claim, as if it were an established fact, that the specific land sale was fraudulent in part because the properties were sold for a sum “less than half the market value”.  As we pointed out to editors, this allegation was specifically refuted by the court ruling,